| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
I'm Sorry :'(
Monday 12 December 2011 | 00:02 | 0 Talking ♥
aku mintak maaf korang .aku terpaksa sakitkan hati korang berdua dengan status tu .aku tak boleh simpan perasaan aku lame2 .korang mesti tak tahu kann aku pernah demam sebab fikirkan persahatan kita semua .seminggu aku demam .aku tak reply text korang , aku tak angkat call korang , aku tak nak pergi jalan dengan korang semua , tu semua nye sebab aku demam sayang (: sorry terpaksa tipu korang sebab aku cakap aku takde kredit padahal demam . Then , AIshah sorry tak datang befday party kau . aku terpaksa tahan diri aku supaya tak payah datang . Sepatutnye aku pergi Kuantan malam tapi aku pujuk ibu aku supaya pergi petang sebab aku tak nak datang party kau . Kamal , Faeez , Aqiela . Nama tu dahh punn dahh mendorong aku supaya tak datang party kau . Even Faeez tak datang but Kamal still ada kann . Korang kalau dahh berjumpe mesti pinggirkan aku . korang kalau berjumpa mesti ada jehh mende yang korang story . Dan , cerita tu mesti aku tak tahu . Then , kalau aku diam aku dipinggirkan . kalau aku try untuk bersuara mesti korang tak layan punye lahh . aku dapat rasekan yang korang berempat ada rahsia besar . kalau Faeez dengan Aqiela gaduh mesti orang first tahu , Aishah n Kamal . molek lahh , Aishah P.A Aqiela . Kamal P.A Faeez . rumah punn dekat2 kann . everyday boleh jumpe --' then , ingat tak kite hang kat Kuantan aritu . Aishah cerita kat Faeez pasal babah n ma qiela . Before Aishah kasitahu , aku try nak kasitahu Faeez but Faeez still ingat aku nak cari gaduh dengan dia sampai Qiela tak percaya aku !  Faeez , kalau kita gaduh macam mana punn , Qiela akan still backup kau walaupun dia cakap dia tak akan layan due2 . kau kann bf dia , takkan dia nak marah kau sebab aku kann ? Nonsense --' Aku ajak Aishah duduk meja yang jauh dengan korang sebab aku tak nak gaduh dengan Faeez . walaupun banyak meja kosong dengan korang but aku still ajak Aishah duduk meja laiin . aku tak nak duduk dekat dgn korang sebab nanti aku dengan Faeez gaduh then korang tak nak makan . Aku dipersalahkan jugak nanti so lebih baik aku jauhkan diri dari korang . Aku mintak maaf sekalii lagi sebab sakitkan hati korang . AQIELA , AISHAH : aku just nak korang tahu yang aku , Fatini , Awien n Fatin masih WUJUD ! aku harap next year kita akan ada hidup baru . Kalau korang nak aku pindah , boleh jehh . korang nak aku berambus kann , boleh jehh .memang aku dengan Fatini ada kutuk Aishah dengan Aqiela tapii tu punn sebab salah korang jugak kann . tapii , aku nak berterima kasih jugak lahh pada kau Aishah , n Aqiela sebab bagi semangat kat aku masa aku FUCK puyu n masa aku kehilangan Capital R . I'M SORRY :(


p/s : Thanks to my cousin Nabila sebab sudi dengar cerita aku , walaupun orang cakap kau jahat , tapi dalam hati aku kau cousin aku yang terbaik . Thanks again ♥

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥


WRITE ANYTHING ABOUT YOU AT HERE :)


♥ Tagboard ♥

YOUR SHOUTMIX CODE AT HERE :)


♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan